سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره های آموزش فرانت اند

دوره های آموزش فرانت اند (front-end)

فرانت اند جزو شغل های محبوب و پردرآمدی است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. طراحی سایت با زبان های مختلفی انجام می شود که هر یک از آن ها ویژگی های خاص مربوط به خود را دارند. با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و رقابت بر سر رسیدن به رتبه های برتر گوگل، داشتن سایتی حرفه ای و کامل کمک خواهد کرد که این اتفاق راحت تر انجام شود. با یادگیری front end می توانید تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای شوید و طراحی سایت را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید. برای اینکه یادگیری فرانت اند را برای شما آسان تر کنیم یک دوره فوق العاده برای آموزش front end طراحی کردیم. در ادامه بیشتر درباره این موضوع بحث خواهیم کرد.

 

فرانت اند چیست؟

برنامه نویسی فرانت اند جزو عوامل تاثیر گذار در جذابیت سایت و نرم افزار می باشد. در واقع فرانت اند همان بخشی است که در سایت یا نرم افزار می بینیم. طراحی سایت حول یک سری کد ها انجام می شود که برای کاربران قابل درک نیستند. برنامه نویسی front end این کدهای غیرقابل درک را به عناصر گرافیکی (مواردی که در ظاهر سایت یا نرم افزار مشاهده می کنیم) تبدیل می کنند. هر چقدر مهارت شما در این زمینه بیشتر باشد می توانید وب سایت های جذاب تر و حرفه ای تری طراحی نمایید. با توجه به اهمیت کسب و کار های اینترنتی و لزوم داشتن سایت، هر ساله تقاضا برای جذب و استخدام نیروی فرانت اند کار افزایش پیدا می کند.

 

Front end شامل چه مواردی است؟

فرانت اند بخش جذاب ماجرای طراحی سایت است به دو مرحله اصلی تقسیم می شود. این دو مرحله مکمل یکدیگر هستند و اگر به درستی انجام نشوند باعث می شود که سایت یا نرم افزار کیفیت لازم را نداشته باشد. مراحل انجام فرانت اند عبارت اند از:

1- طراحی رابط کاربری

در این مرحله که مراحله ابتدایی و حساس فرانت اند است طراحان ui ظاهر سایت را به زیباترین شکل ممکن با استفاده از نرم افزار های مربوطه طراحی می کنند.

2- توسعه رابط کاربری

منظور از توسعه رابط کاربری همان پیاده سازی ui طراحی شده در سایت یا نرم افزار می باشد تا برای کاربران قابل مشاهده باشد. این کار با استفاده از کد های جاوا اسکریپت، css و   html انجام می شود.

 

پس از اینکه این دو مرحله به طور کامل سپری شوند، سایت یا نرم افزار قابل استفاده و مشاهده برای کاربران خواهد بود.

 

 

به چه کسی برنامه نویس Front End گفته می شود؟

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم فرانت اند به بخش هایی از سایت یا نرم افزار گفته می شود که برای کاربران قابل مشاهده باشد. منظور از این حرف این است که فرانت اند تمام کد های برنامه نویسی شده و غیر قابل درک و مشاهده را به عناصری تبدیل می کند که برای عموم مردم قابل دیدن باشد. برنامه نویس فرانت اند با کد های جاوا اسکریپت،  css و html سر و کار دارد. برنامه نویس front end این کد ها را به بخش ظاهری سایت تبدیل می کند.

 

تمام عناصری که در سایت مشاهده می کنید از جمله تصاویر، آیکون ها، لوگو، منو ها، فوتر، هدر و … همگی توسط برنامه نویس فرانت اند انجام می شود. بنابراین می توان گفت که یک برنامه نویس فرانت اند نقش بسیار مهمی در افزایش تجربه کاربری سایت دارد چرا که همه عوامل ظاهری و عملکرد سایت به این فرد بستگی دارد. به طور کلی یک فرانت اند کار با موارد زیر سر و کار دارد:

  • انجام تست و آزمون و خطا برای طراحی یک سایت ایده آل
  • طراحی یک سایت ریسپانسیو (مناسب برای تمامی دستگاه ها)
  • ایجاد عناصر گرافیکی جذاب و منحصر به فرد برای راحتی کاربران
  • در نظر گرفتن علاقه کاربران و طراحی سایتی زیبا
  • استفاده از روش های مناسب برای بهبود رتبه سایت
  • آشنایی با کد های جاوا اسکریپت، css و html برای طراحی یک سایت حرفه ای
  • ایجاد رابط کاربری خوب و افزایش تجربه کاربری سایت
  • هماهنگ سازی پیاده سازی سایت برای مرورگر های مختلف

 

یک برنامه نویس فرانت اند از چه زبان هایی استفاده می کند؟

یک front end کار باید به طور کامل با کدهای جاوا اسکریپت،  css و html آشنایی داشته باشد و از آن ها برای ساخت یک سایت زیبا و حرفه ای ساتفاده کند. متدوال ترین زبان های برنامه نویسی مورد نیاز برای فرانت اند کار این ها هستند. با گذر زمان این سه زبان ذکر شده با تغییراتی مواجه شده و نسخه های پیشرفته تری از آن ها به وجود آمده اند. شما با یادگیری جاوا اسکریپت،  css و html می توانید تبدیل به یک فرانت کار حرفه ای شوید و سایت های فوق العاده طراحی نمایید.

 

دلیل محبوبیت فرانت اند چیست؟

دنیای دیجیتالی جدید به سمتی می رود که بدون داشتن کسب و کار اینترنتی یا سهیم بودن در این کسب و کارها، زندگی سختی خواهید داشت. لازمه داشتن کسب و کار اینترنتی نیز بهره مندی از یک سایت خوب و حرفه ای می باشد. از آنجایی که طراحی سایت توسط فرانت اند کار انجام می‌شود کارفرمایان زیادی وجود دارند که تصمیم به استخدام این افراد کنند. لذا فرانت اند جزو مشاغلی می باشد که خواهان زیادی خواهد داشت. از طرفی دیگر این شغل نسبت به شغل های دیگر درآمد زیادی دارد و اگر فردی در این زمینه حرفه ای شود می تواند وضعیت مالی خود را سر و سامان دهد. این عوامل سبب می شود که فرانت اند محبوبیت زیادی داشته باشد و روز به روز به طرفداران آن افزوده شود.

 

آینده شغلی فرانت اند چگونه خواهد بود؟

اهمیت داشتن کسب و کار اینترنتی و هماهنگ شدن با تکنولوزی روز دنیا بر کسی پوشیده نیست. بنابراین هر روز تعداد افراد علاقه‌مند به آموزش فرانت اند و همچنین تقاضا برای استخدام برنامه نویسان front end افزایش پیدا می کندو با به وجود آمدن بیماری کرونا نیز همه مردم جهان متوجه شدند که اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی چه قدرتی دارند. این موضوع با پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به این شرایط می توان گفت آینده درخشانی در انتظار برنامه نویسان فرانت اند است چرا که این شغل محبوب و پردرآمد جزو شغل های حساس و اصلی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد. حال که با اهمیت این شغل و آینده ان آشنا شدیم می توانید با شرکت در دوره آموزش فرانت اند آینده خود را تضمین کنید.

 

درآمد یک فرانت اند کار چقدر است؟

در بخش های قبلی اشاره کردیم که front end جزو شغل های مهم و البته پردرامد می باشد. در کشور های اروپایی و سطح اول این شغل دارای درآمد سالانه بین 60 الی 100 هزار دلار می باشد. در کشور ما نیز درآمد یک فرانت اند کار از 4 میلیون الی بالای 10 میلیون تومان متغییر است. درآمد شما از این شغل به مهارت و همچنین نمونه کار های شما بستگی دارد. اما نیاز نیست نگران چیزی باشید چرا که با شرکت در دوره آموزش فرانت اند تمام تکنیک های لازم برای ورود به بازار کار را یاد خواهید گرفت و می توانید پروژه های بزرگ با مبلغ بالا را مدیریت نمایید.

 

دوره آموزش front end شامل چه مواردی می باشد؟

دوره فرانت اند شامل تمام مباحث مورد نیاز برای یادگیری این شغل پردرآمد می باشد. با شرکت در این دوره تمام تکنیک های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص front end را یاد خواهید گرفت و می توانید سایت های حرفه ای و جذاب طراحی نمایید. به طور کلی دوره آموزش فرانت اند موارد زیر را پوشش می دهد:

  • html
  • css
  • جاوا اسکریپت
  • jquery
  • طراحی قالب وب سایت
  • bootstrap
  • less
  • react & redux

هر یک از این موارد به طور کامل و مفصل آموزش داده خواهند داشت. شما پس از یادگیری این موارد توانایی لازم برای طراحی سایت را خواهید داشت و می توانید به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند پروژه های مختلفی را برعهده گرفته و اجرا نمایید.

 

دوره آموزش فرانت اند مناسب چه افرادی است؟

فرانت اند شغلی محبوب و پردرآمد است که همه می توانند آن را آموزش ببینند و کسب درآمد کنند. اما اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم که این دوره مناسب چه افرادی است باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افرادی که به برنامه نویسی و کدنویسی علاقه مند می باشند.
  • افرادی که قصد طراحی یک سایت واکنشگرا را دارند.
  • افرادی که به دنبال کسب درآمد ایده آل در زمینه توسعه وب هستند.
  • افرادی که به یادگیری جاوا اسکریپت، css و html علاقه مند هستند.
  • افراد صبور و با حوصله ای که دوست دارند کد، طرح و زیبایی را با هم ادغام کنند و سایت های حرفه ای طراحی کنند.
  • افرادی که قصد دارند برای خود یک سایت فوق العاده طراحی نمایند.
  • افرادی که از طراحی سایت و دیزاین لذت می برند.

 

پیش نیاز های مورد نیاز برای شرکت در دوره فرانت اند چیست؟

برای شرکت در دوره آموزش فرانت اند احتیاج به هیچ پیش نیازی ندارید. ما در این آموزش به طور کامل از صفر تا صد مبحث front end را آموزش خواهیم داد. ابتدایی ترین موارد نیز در این دوره آموزش داده می شوند. بنابراین افراد علاقه مند به این موضوع می توانند به راحتی در این دوره شرکت کرده و پس از سپری کردن آن به یک متخصص فرانت کار تبدیل شوند.

 

دوره آموزش front end چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است دوره های زیادی را در سطح اینترنت گذرانده باشید اما این دوره با سایر دوره هایی که دیده اید یا شنیده اید کاملا متفاوت است. در دوره آموزش فرانت اند تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا با آموزش صفر تا صد مباحث مربوط به front end شما را به یک متخصص فرانت اند تبدیل کنیم. دوره آموزش front end دارای ویژگی های زیر می باشد:

 

1- آموزش مفهمومی و صفر تا صد

دوره فرانت اند به صورت صفر تا صد برای شما آموزش داده خواهد شد. بنابراین شما داخل این دوره مباحث ابتدای و حرفه ای را به طور کامل یاد خواهید گرفت.

 

2- کاملا پروژه محور و عملی

برای اینکه بتوانید این مبخث را به طور کامل یاد بگیرید باید تمرین و تکرار زیادی داشته باشید. به این منظور برنامه های مختلفی برای یادگیری هر چه بهتر شما در نظر گرفتیم که یکی از اصلی ترین این موارد پروزه محور بودن دوره می باشد. یعنی در حین آموزش شما را با پروژه های واقعی و عملی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به طور کامل فرانت اند را یاد بگیرید.

 

3- پشتیبانی دقیق و حرفه ای

پس از شرکت در دوره هر زمان که احتیاج به مشاوره و پشتیبانی داشتید تیم ما آماد هارائه خدمات به شما مخاطبان عزیز می باشد. بنابراین در هر مورد که احتیاج به کمک داشتید می توانید به پشتیبانی مراجعه کنید و سوالات و ایرادات خودتان را برطرف نمایید.

 

4- دسترسی همیشگی به فایل ها

شما هر زمان که خواستید می توانید به فایل ها دسترسی داشته باشید. به طور مثال اگر طی یک اتفاقی فایل های شما پاک شد می توانید دوباره اقدام به دانلود کنید و فایل های مورد نظر را دریافت نمایید.

 

5- آپدیت دوره

دوره آموزش فرانت اند به طور مرتب آپدیت خواهد شد. اگر موارد خاصی وجود داشته باشد که نیاز به توضیح یا اضافه شدن به دوره را داشته باشد در اولین فرصت به مباحث دوره اضافه خواهیم کرد. دوستانی که قبلا در دوره رکت کرده باشند می توانند به صورت رایگان به این فایل ها دسترسی داشته باشند.

 

 چرا در دوره آموزش فرانت اند شرکت کنیم؟

دوره فرانت اند کاملا پروژه محور بوده و شما را با جزئی ترین مباحث نیز آشنا خواهد کرد. با شرکت در این دوره و اجرای تکنیک های ارائه شده داخل آن به یک متخصص فرانت اند کار تبدیل خواهید شد و می توانید پروژه های مختلفی را بگیرید. در کنار همه این موارد، قیمت مناسبی که این دوره دارد فرصت لازم را به شما می دهد که بتوانید یک شغل آینده دار و پردرآمد را یاد بگیرید و از طریق آن کسب درآمد کنید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با شرکت در دوره فرانت اند یک قدم از سایرین جلوتر باشید.

 

سوالات متداول

دوره فرانت اند مناسب چه کسانی است؟

به طور کلی همه افراد می توانند در این دوره شرکت کنند و تمام مباحث مربوط به front end را یاد بگیرند.

 

برای شرکت در این دوره چه پیش نیازی لازم است؟

هیچ پیش نیازی لازم نیت. چرا که تمام مباحث به صورت کامل آموزش داده می شوند. داشتن یک لب تاپ متوسط و آشنایی با زبان انگلیسی برای شرکت در این دوره کافی می باشد.

 

آیا پس از گذراندن این دوره می توانم کسب درآمد کنم؟

در این دوره تمام موارد لازم برای تبدیل شدن به یک فرانت اند کار حرفه ای آموزش داده می شود. بنابراین پس از پایان دوره می توانید پروژه های مختلفی بگیرید و از طریق آن کسب درآمد کنید.

 

اگر دچار مشکل شدم و سوالی داشتم چیکار کنم؟

دوره آموزش فرانت اند دارای پشتیبانی دقیق و فعال است که آماده خدمات رسانی به شما می باشد. داخل دوره به شما گفته می‌شود که چطور با پشتیبانی در تماس باشید و سوالات و اشکالات خود را برطرف نمایید

اکادمی دوران